- Tüm faaliyetinde Devlete, Müşteriye, Paydaşa, Personele, Ortağa, Alt ve Yan Sanayiye daima dürüst davranmak
-
Tüm faaliyetinde doğayı ve kurum içi sosyal dengeyi korumak.
-
Müşteriyi zorlamadan yönlendirmek ve müşteri isteklerini öncelikle yerine getirmek.
-
Kaliteyi daima ön planda tutmak, müşteri verilenle yetinse ve memnun olsa dahi, ona daha iyisini daha ucuza vermeye çalışmak.
-
Bu şartlar altında paydaşların hakkı olan kârı gerçekleştirmek. Bunu gerçekleştirirken nakit imkanlarını gerekli dengede tutmak. Otonom yönetim, merkezi denetimi uygulamak.
-
Otonomiyi bireye kadar indirgemek. Üstten talimat yerine alttan karar ve üstten onayı uygulamak.
-
Tüm personelini iki veya tek taraflı belirli formüller gereğince kârla motive etmek.
-
Tüm personeli her yıl durumlarına ve konularına göre muayyen sürelerle eğiterek, çağdaş teknolojiyi özümsemelerini sağlamak.
-
Tüm personeli kendine çalışır bir psikolojiye eriştirmek ve bazılarını hür teşebbüs şekline sokarak münhasıran kurum için çalışır bir duruma getirmek.
-
Kurumsallaşmış veya başka bir deyimle, faaliyetini sistem ve prosedürlerle bağlamış bir kurum olarak ekip çalışmasını önde tutmak, kârı, zararı, başarıyı ve başarısızlığı paylaşmak.